Anitra Ahtolalla on pitkä asiakkuussuhde Digisähkön kanssa, joka alkoi heti yrityksen perustamisesta lähtien. Ahtolan perheen kotiin on tehty esimerkiksi kodin sähkötyöt sekä Control4 -automaatiojärjestelmä. Ylläpitotyöt ovat jatkuneet asennuksen jälkeen säännöllisesti jo miltei vuosikymmenen ajan.
Ahtola sanoo, että syy Digisähkön valinnaksi palveluiden tekijäksi oli se, että hän halusi ne mahdollisimman toimiviksi ja joustaviksi.
”Tiesin Janin todelliseksi ammattilaiseksi jo ennen Digisähkön perustamista, joten oli luontevaa ja helppoa jatkaa yhteistyötä Digisähkön kanssa. Hommat toimivat hyvin sillä heiltä löytyy joustavuutta, ammattitaitoa ja hyvää asiakaspalvelua”, Anitra Ahtola kertoo yhteistyön perusteiksi.
Yhteydenpito tapahtuu aina suoraan kätevästi omaan yhteyshenkilöön, Anitran tapauksessa pääosin puhelimitse.
”Kaikki asiat hoituvat todella joustavasti. Avun saa aina nopealla aikataululla, ja kaikki asiat selitetään selkeästi niin ettei itse tarvitse olla perillä kaikista teknisistä asioista. Parasta minusta kuitenkin on se, että heiltä saa tarvittavaa apua aina todella nopeasti. Myös keskinäinen luottamus on tosi hyvää palveluntarjoajan ja asiakkaan välillä”, Ahtola kiittelee.
Asiakaspalvelu ja ammattitaito huippua
Anitra Ahtolan mukaan hyvä asiakaspalvelu ja vankka ammattitaito ovat Digisähköllä hyvässä tasapainossa.
”Jos ajattelen omalle kohdalle, niin vaikka asiakaspalvelu olisi kuinka hyvää, mutta ammattitaito ei olisi kohdillaan, niin tottakai vaihtaisin palvelun tarjoajaa. Ja sama pätee myös näissä asioissa toisinpäin. Digisähköllä on molemmat todella hyvällä tasolla.”
”Heille on myös luontaista uuden kehittäminen ja ajan hermolla eläminen. Digisähkö on vahvasti kehityksessä mukana. He eivät jää tekemään asioita, joita on ollut esimerkiksi 3 tai 5 vuotta sitten, vaan pysyvät muutoksessa tiukasti mukana. He osaavat myös kertoa ja ehdottaa luontevasti uusia asioita, joita tulee markkinoille.”
Palvelua laajalla skaalalla
Pitkäkestoinen ja luottamuksellinen asiakassuhde on poikinut myös sen, että Ahtola on suositellut yritystä muille. Hänellä ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa Digisähköstä ja ’yhteistyön jatkuminen tulevaisuudessakin on selvä asia.
”Voin suositella heitä kaikille ihan laidasta laitaan, koska hehän tekevät asioita sekä pienemmällä että suuremmalla mittakaavalla. Digisähköllä osataan ajatella asioista järkevästi projektien mukaan. He toisin sanoen pystyvät räätälöimään asioita aina asiakastarpeen ja budjetin mukaan.”
He kykenevät toimimaan tosi joustavasti. Heillä osataan ottaa asiakkaat huomioon juuri sellaisina kuin asiakkaat ovat. Asiakas on heille selkeästi tärkeä asia”, Anitra Ahtola toteaa.